برگزاری نخستین همایش تحلیل بازار خرده فروشی در ایران

اولین همایش جامع تحلیل بازار خرده فروشی ایران عصر امروز در ساختمان اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

به گزارش حرف‌پرس، در این رویداد که با هدف افزایش آگاهی مدیران و ذی‌نفعان این صنعت از آخرین وضعیت بازار برگزار شد، کارآفرینان، متخصصان و کارشناسان، تولیدکنندگان، صاحبان برندها و نشان‌ها نیز حضور داشتند.

محمود اولیایی رئیس هیات مدیره فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران، گفت: تاثیر تحول دیجیتالی بر روی صنایع را نمی‌توان نادیده گرفت و این تاثیر در سطح بین‌الملل نیز اتفاق افتاده است.

وی افزود: مجموعا ۵۰ هزار نفر از متخصصین در حوزه‌های مدیریت، مالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و غیره در ۲۱ تشکل در زیرمجموعه فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب‌وکار ایران فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه، افزود: فدراسیون‌ها پلتفرم‌هایی جهت هم افزایی در سایر تشکل‌های اقتصادی و بخش خصوصی کشور هستند و فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران و این فدراسیون یکی از ۱۵ فدراسیون ثبت شده در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *